تبلیغات

موضوعات

آخرین نظرات

همکاران و دوستان

آمار سایت

  • تعداد مطالب : 1251
  • تعداد صفحات : 8
  • تعداد دیدگاه ها : 1901
  • تعداد کلمات سایت : 715,278
  • آی پی شما : 136.243.36.91

برچسب ها

تبلیغات

 بالن آرزو ويژه مراسم چهارشنبه سوريPC7518BVL
  دود جادويي هفت رنگ ويژه مراسم چهارشنبه سوري 4S PC7518BVL
 حشره كش برقي RIDDEX

پیوندها

متن تبلیغ اول
متن تبلیغ دوم
متن تبلیغ سوم
به سایت پی 30 یوزر خوش آمدید امیدوارم به نیاز های خود برسید
  • ریست پرینتر کانن mp550 ارور ۶C10

    ریست پرینتر کانن mp550 ارور ۶C10
  • ریست پرینتر کانن ***۴ ip

    ریست پرینتر کانن ***۴ ip
  • کرک نرم افزار YoGen Vocal Remover

    کرک نرم افزار YoGen Vocal Remover
  • سریال نامبر آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ ماکروسافت

    سریال نامبر آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ ماکروسافت
  • کرک نرم افزار converter xilisoft نسخه ۷٫۸٫۸

    کرک نرم افزار converter xilisoft نسخه ۷٫۸٫۸
  • سریال نامبر نرم افزار Mirillis Action

    سریال نامبر نرم افزار Mirillis Action
  • کرک نرم افزار محبوب ۳D max 2013

    کرک نرم افزار محبوب ۳D max 2013
  • دانلود سریال نامبر نرم افزار Acme CAD Converter 2013 8.6.1...

    دانلود سریال نامبر نرم افزار Acme CAD Converter 2013 8.6.1
مطالبی جالب از خدای جنگ تا خود جنگ

مطالبی جالب از خدای جنگ تا خود جنگ

تاریخ : یکشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
۱دیدگاه
نوشته:علی رضا
مطالبی جالب از خداي جنگ تا خود جنگReviewed by علی رضا on Mar 4Rating:
امتیازی داده نشده
از خدای جنگ تا خود جنگ
در طول دوران نویسندگی ، عناوین زیادی را در ژانرهای مختلف نقد کرده ام و همیشه در تمامی آن ها برای سه فاکتور کلیدی سرگرم کنندگی ، خلاقیت و اصالت، ارزش مضاعفی قائل شده ام. اما پس از تجربه Darksiders باید اقرار کنم که از نظرم در مورد آخر عوض شد؛ به فاکتور اصالت کمی بیش از حد بها داده بودم! Darksiders به من ثابت کرده که در بعضی از موارد انکار قدرت سرگرم کنندگی یک بازی فقط بخاطر شباهتش به عناوین دیگر واقعاً غیر منصفانه است و …
Interesting stories of their war god of war
در طول دوران نویسندگی ، عناوین زیادی را در ژانرهای مختلف نقد کرده ام و همیشه در تمامی آن ها برای سه فاکتور کلیدی سرگرم کنندگی ، خلاقیت و اصالت، ارزش مضاعفی قائل شده ام. اما پس از تجربه Darksiders باید اقرار کنم که از نظرم در مورد آخر عوض شد؛ به فاکتور اصالت کمی بیش از حد بها داده بودم! Darksiders به من ثابت کرده که در بعضی از موارد انکار قدرت سرگرم کنندگی یک بازی فقط بخاطر شباهتش به عناوین دیگر واقعاً غیر منصفانه است. این عنوان عناصر زیادی را از بازی های محبوب دیگر قرض گرفته اما در انتخاب آنها و نحوه اجرایشان بسیار هوشمندانه عمل کرده است. Darksiders موفق شده سرگرم کننده ترین خصوصیات آن بازی ها را به شیوه ای درگیم پلی خود با هم ترکیب کند که در عین آشنا بودن، تجربه جدید و متفاوتی را رقم بزنند. شاید این عنوان در الهام گرفتن از بازی های دیگر کمی بی پروایی به خرج داده باشد (البته نه به اندازه (Dante,s inferno) اما این واقعاً مهم نیست چون این بازی چه اصالت داشته باشد چه نداشته باشد همچنان یکی از بهترین اکشن های ماجراجویی این نسل محسوب می شود.
Darksiders یک داستان آخرالزمانی (در واقع پس از آخرزمانی) را روایت می کند که شما در آن نقش جنگ (War) یکی از ۴ سوار آخرالزمانی و مأمور انجمنی به نام انجمن سوخته (charred council) را بازی می کنید. طبق داستان نیروهای بهشت و جهنم با هم توافق کرده بودند که تا زمانی که «سومین پادشاهی» ( در واقع همان نسل بشر) قدرت ایستادگی در برابر آن ها را نداشته باشد.
جنگی به راه نیندازند. اما خیانت یک نفر در این میان باعث فسخ این قرار داد می شود و با شکسته شدن ۷ «مهری» که ضامن صلح دوگروه هستند یک آخرالزمان پیش از موعد رقم می خورد. نبرد بزرگی میان نیروهای بهشت و جهنم در زمین درمی گیرد و انسان نگون بخت قربانی یک جنگ نابرابر با آنان می شود. جنگ به عنوان یکی از مأموران آخرالزمانی احضار می شود تا زمین را غرق در آشوب و هرج و مرج کرده و شاهد درهم کوبیده شدن نسل بشر با قدرت ما فوق تصور نیروهای آسمانی باشد. اما بعد از مواجهه با Abaddon رهبر نیروهای مدافع بهشت (Hellguard) متوجه می شود که هفتمین «مهر» هرگز نشکسته و او بی دلیل احضار شده است!
جنگ که حالا مقصر نابودی نسل بشر و مرگ Abaddon در جریان این آخرالزمان زودرس به شمار می رود به انجمن فرستاده می شود تا مورد بازخواست قرار گیرد. به عنوان مجازات تمامی قدرت های جنگ از او گرفته می شود اما یک بار دیگر فرصت می یابد با بازگشت به زمین توازن را مجددا ً برقرار کند. البته این بار ناظر انجمن (Watcher) نیز همراه اوست؛ موجودی شیطانی که به عنوان راهنمای شما در طول بازی نیز عمل می کند. به هر حال جنگ به زمین باز می گردد اما متأسفانه این بازگشت اصلاً خوشایند نیست و بیشتر به یک تبعید می ماند. یک قرن گذشته است؛ نسل بشر به کلی منقرض شده و ظاهر زمین نیز کمتر شباهتی به قبل دارد. حالا کره خاکی ما به قلمروی حکمرانی Destroyer تبدیل شده؛ رهبر قدرتمند نیروهای اهریمنی که با غلبه بر نیروهای بهشتی و نابودی انسان ها زمین را تحت اشغال خود در آورده اند. در این میان جنگ باید ضمن مبارزه با نیروهای جهنمی و باقیمانده هلگاردها مسئول این آخرالزمان پیش از موعد را بیابد و بی گناهی خودش را به انجمن ثابت کند.

قضیه شاید کمی احمقانه به نظر برسد اما مهم این است که سوژه به ظاهراً احمقانه داستان هرگز مانع روایت حماسی اش نمی شود. بازی ماجرایش را شوخی نمی گیرد وآن را با شور و هیجان خاصی روایت می کند که جذابیتش را تا انتها حفظ می کنند.
شخصیت های جالبی مثل Samael, Vulfrim, Uthane, Azrael و به خصوص Watcher به مهمترین عوامل جذابیت داستان تبدیل می شوند و با این که خود جنگ شخصیت پردازی کاملی ندارد اما در واقع به کشف هویتش کمک کرده است. او موجودی کاملاً جدی از کار درآمده که برعکس کریتوس دائما خشمش را فرومی خورد و به قول معروف کمتر از کوره در می رود؛ تقریباً همان شخصیتی که از خود جنگ (نه یک جنگجو یا خدای جنگ) انتظار می رود هرچند شاید این شخصیت جذابیت ظاهری کریتوس را نداشته باشد.
برخلاف تصور اولیه بیشتر ما از Darksiders به عنوان یک Hack&Slash مبارزه محور، این بازی در اصل یک اکشن ماجراجویی کلاسیک است که به طرز بسیار ماهرانه ای سه عنصر اصلی مبارزه جستجو و معما را با یکدیگر ترکیب کرده و با افزودن عناصر پلتفرمینگ و اندکی چاشنی نقش آفرینی به آن ها تجربه ای بسیار متنوع و سرگرم کننده می آفریند.
سیستم مبارزه بازی از عناوینی نظیر God of War و Devil may Cry الهام گرفته و سریع، روان وهیجان انگیز است.
جنگ می تواند چند ضرب های قدرتمندی را با شمشیر اصلی خودش (Chaosseater) روی دشمنان اجرا کند. بعلاوه امکان اجرای حرکات تمام کننده خشن و جذابی با ظاهر شدن یک دکمه بالای سر دشمنان ضعیف شده وجود دارد که همگی به زیبایی انیشمین سازی شده اند. شما می توانید قابلیت ها ، جادو ها و فنون متنوعی را از شخصیتی به نام والگریم (Vulgrimi) در ازای پرداخت واحد پول بازی (ارواح دشمنان) خریداری کنید و به مرور با ارتقای آن ها کارایی شان را در مبارزه افزایش دهید. یکی از مزیات Darksiders نسبت به عناوینی مانند Devil may cry 4 یا Bayonetta در همین آشکار می شود. در حالی که آن بازی های در امتیاز دهی به بازیباز بسیار خساست به خرج می دادند و از قدرت خرید او به میزان قابل ملاحظه ای می کاستند. در Darksiders بازیباز به طور طبیعی تا اواخر بازی اکثر فنون و جادوها را خریده و ارتقاء داده است (البته ارتقای جادوها به سطوح ۳ و۴ کار نسبتاً مشکلی است و به مبارزه و جستجوی اضافی نیازمند است). بدین ترتیب بازی با سخت گیری بیش از حد در امتیازدهی (در اینجا روح دهی!) یا قیمت های نجومی و غیرمنطقی (والگریم فروشنده منصفی است!) از قدرت خرید بازیباز نمی کاهد و مانع لذت بردن او از گیم پلی نمی شود. به علاوه برخلاف بازی های نامبرده ، فنون و جادوهای خریدنی عمدتاً کار آمدند. در Bayonetta اکثر فنون یا قابلیت هایی که تحت عنوان Accessories در فروشگاه بازی به فروش می رفتند نمایشی وبلا استفاده بودند و در مبارزات به کار نمی آمدند (مبارزه بازی تقریباً به طور کامل مبتنی بر سیستم چند ضرب بسیار عالی و QTE های زیبای آن بود) اما در Darksiders اکثر قریب به اتفاق فنونی که در منوی و الگریم فروش می روند در مبارزات به کار می آیند. شاید تنها مورد سؤال برانگیز در این میان تکنیک ضد حمله با دفاع زمان بندی شده در مقابل ضربات دشمن باشد که بدلیل غیرقابل مهار بودن بسیاری از حملات کاملا ً بلا استفاده است و با این بازیباز تأکید می کند. جنگ از چهار جادو (Wrath) نیز بهره می برد که همگی کار آمدند. به عنوان مثال جادوی Stoneskin به طور همزمان قدرت دفاع و حمله جنگ را افزایش می دهد یا جادوی Affiction با احضار ارواح سبز رنگی به دشمنان آسیب می رساند.
علاوه بر این جادوها، جنگ با پیش روی در بازی به قابلیتی به نام Chaos Form دست می یابد که طی آن به یک هیولای مذابی تغییر شکل داده و به سرعت دشمنانش را از پا در می آورد. قابلیتی که با حملات موفقیت آمیز شما شارژ می شود و به خصوص در موقعیت های چالش برانگیز به کارتان می آید.
اما این سیستم مبارزه هر نقطه قوتی که داشته باشد یک نقطه ضعیف هم دارد. برخلاف بازی هایی همچون Bayonetta , Devil may یا Ninja Gaiden مبارزه در Darksiders از عمق کافی برخوردار نیست چند ضرب ها کم تعداد هستند و تنوع چندانی ندارند و بیشتر دشمنان نیاز به دکمه زنی های پشت سرهم و کور کورانه (Button mashing) از پا در می آیند. به طوری که شکست دادن آن ها به ندرت نیازمند استفاده از یک استراتژی با تکنیک خاص است (اگر هم باشد الزامی در آن نیست) با این حال امکان ترکیب چند ضربها با هم، توانایی شما برای تعویض بی وقفه شمشیر اصلی با سلاح های فرعی حین مبارزه و بهره گیری از قابلیت های تجهیزاتی نظیر قلاب پرتاب شونده یا تپانچه جنگ اندکی به عمق مبارزات می افزایند.

برای مثال شما می توانید با قلاب یک دشمن دورتر را به سمت خود بکشید، سپس با حرکت آپرکات شمشیر اصلی به هوا پرتابش کنید و روی هوا با شمشیر فرعی Scyth به او ضربه بزنید. به علاوه جنگ می تواند از آبجکت های موجود در محیط نظیر ماشین ها به عنوان سلاح استفاده کند که خودش لایه جدیدی به مبارزات می افزاید.
خوشبختانه قضیه در مورد باس فایت ها کاملا ً فرق می کند و عمق مبارزه در آن ها بسیار خوب است تقریباً هیچ باسی در بازی وجود ندارد که قلق خاصی برای شکست دادنش طراحی نشده باشد و هر کدام از باس ها ننقطه ضعف مخصوص به خود را دارند. نمی توان گفت باس فایت های Darksiders مثل Bayonetta استثنایی هستند. اما در این میان مبارزه جنگ سوار بر اسبش (Ruin) با یک کرم غول آسا در صحرای وسیع میانه بازی (که به نظر از روی باس فایت مشابهی در بازی of colossus shadow الگو برداری شده) واقعاً هیجان انگیز و به یاد ماندنی از کار در آمده است. هر چند متأسفانه باس نهایی بازی اندکی ناامید کننده است و به اندازه کافی چالش برانگیز و جذاب نیست. کنترل و دوربینDarksiders از جمله بزرگ ترین نقاط قوت آن هستند. که بسیار عالی مدیریت شده اند و یکی از مهمترین دلایل لذت بخش شدن مبارزه در این بازی محسوب می شوند.
اجرای چند ضرب ها به هیچ وجه پیچیده نیست و پیش از هرچیز دیگری به زمان بندی دقیق شما بستگی دارد. مسأله ای که مبارزه ها را سریع ، روان و لذت بخش می کند. دو منوی انتخاب سریع وسایل (اصطلاحاً Quick menu) حین گیم پلی در دسترسند که در واقع رابط کاربرد داخل بازی (in game interface) محسوب می شوند. یکی از این منوها که ۴ اسلات دارد متعلق به سلاح های فرعی جنگ و تجهیزات اضافی اوست و منوی دیگر نیز با همان تعداد اسلات به جادوها و کریستال های مخصوص سلامتی و…اختصاص دارد. با این وجود وقتی با پیش روی در بازی قابلیت و وسایل جنگ از تعداد اسلات های منوی in game بیشتر شود بازیباز ناچاراً باید با مراجعه به منوی استارت وسیله مورد نظرش را انتخاب و با وسیله قبلی در Quick menu جابجا کند. علاوه بر آن برای تجهیز قابلیت های مکمل سلاح ها نیز اجباراً باید به منوی استارت وجوع کرد. به دلیل ساختار متنوع طراحی مراحل که در هر قسمت یکی از وسایل و قابلیت های جنگ را می طلبد تعداد مراجعات بازیباز به منوی استارت یک مقدار زیاد می شود اما با در نظر گرفتن تعداد بسیار زیاد فنون، یکی از نقاط قوت بازی؛ محدودیت تعداد دکمه های موجود بر روی کنترلر کنسول ها (به همین دلیل خیلی از دکمه ها چند کاره اند) و البته سه اصل مهم طراحی وکنترل و interface در بازی های ویدیویی یعنی سادگی ، شفافیت و کارآمدی، بایدگفت سازنده توانسته به بهترین شکل ممکن سیستم کنترل بازی را مدیریت و Pokish کند.
دوربین بازی نیز مثل کنترل بسیار خوب مدیریت شده است ، برخلاف عنوانی نظیر Dante,s inferno که از دوربین ثابت استفاده می کند و در بسیاری از لحظات برای بازیباز مشکل ساز می شود؛ Darksiders نه تنها امکان کنترل کامل دوربین را به بازیباز می دهد بلکه با اختصاص یک دکمه بر روی دسته کنترل بازی قفل کردن خودکار روی هدف و کپچر کردن صحنه ها حین مبارزه (مشکل بازی هایی مانند Ninja gaiden 2 و Bayonetta احتمال ایجاد هر گونه اختلالی را در این زمینه به حداقل می رساند.
اگرچه مبارزه عنصر مهمی در Darksiders محسوب می شود اما این در واقع دو عنصر جستجو و معما هستند که در گیم پلی آن نقش اصلی را ایفاء می کنند. مانند Kameo الگوی بازی در بخش جستجو مشخصاً بازی های Zelda بوده اند. با پیش روی در گیم پلی، Darksiders به یک بازی Open World با محیط های وسیع و سیاهچال های بزرگ مملو از معماهای محیطی گوناگون تبدیل می شود . بازیباز در هرکدام از محیط ها قابلیت های جدید وآیتم های با ارزشی به دست می آورد که نه تنها بازی پیش روی در بازی مورد نیازند بلکه در بسیاری از موارد او را ترغیب می کنند به لوکیشن های قبلی برگشته و با استفاده از آن ها به مناطق جدیدی که پیش از آن غیر قابل دسترس بودند راه پیدا کند. در واقع برعکس بازی های نظیر Devil may بازی دایماً بازیباز را با فضاها و لوکیشن های جدید مواجه می کند و درعین حال دلایل کاملاً منطقی و با ارزشی را برای بازگشت اختیاری او به لوکیشن های قبلی باقی می گذارد. در این زمینه، سازنده ، اصول بازی هایی همچون metroid یا castevania را در فراگیری قابلیت های جدید (ایده به دست آوردن یک توانایی جدید و سپس بازگشت به مناطق قبلی برای ورود به طری تحسین برانگیزی در قالب بازی خود پیاده سازی کرده است با به دست آوردن یک وسیله جدید به ذهن شما خطور می کند آن چنان لذتی در بردارد که قابل توصیف نیست و Vagil game نیز خلق چنین تجربه لذت بخشی را ملاک اصلی طراحی مراحل (Level Design) بازی خود قرار داده است. همان طور که اشاره شد شما ضمن جستجو در محیط ها معماهای فراوانی را با استفاده از آیتم ها و ابزارهای بدست آمده در طول بازی حل خواهید کرد. از میان این آیتم ها می توان به Cross blade (یک تیغه ۴ شاخه بومرنگی برای پرتاب به سمت دشمنان یا فعال کردن کلیدها از فاصله دور).
void walker( یک سلاح مخصوص برای ایجاد پورتال)، abyssal chain( یک ماسک مخصوص برای آشکار کردن راه ها و صندوق های نامرئی) اشاره کرد. شاید این وسایل خیلی نوآورانه به نظر نرسند و سازنده بیشتر شان را از بازی های دیگر قرض گرفته باشد اما ترکیب آن ها با هم در یک بازی معماهای بسیار متنوعی را خلق می کند. علاوه بر آن سازنده توانسته بالانس فوق العاده ای را در درجه سختی معماها برقرار کند. معماهای بازی نه آنقدر سخت هستند که ساعت ها وقت شما را تلف کنند و نه آنقدر آسان که در یک چشم به هم زدن حل شوند اولین معماهای بازی شاید کمی سطحی جلوه کنند اما اشتباه نکنید؛ Darksiders از آن بازی هاست که هرچه بیشتر در آن پیش می روید بهتر و بهتر می شود .معماهای چند لایه ای در بازی وجود دارند که طی چندین مرحله با حل تعداد زیادی معمای دیگر کامل می شوند. یک نمونه بسیار عالی از این نوع معماها در یکی از مراحل پایان بازی (Black throne) معرفی می شود این معما تقریباً تمامی ابزار و تجهیزات شما را بکار می گیرد و طی آن باید جریان نور را از یک منبع انرژی در انتهای مرحله به یک تالار در ابتدای مرحله منتقل کنید. اسلحه پورتال ساز که در همین مرحله معرفی می شود به سرعت به یکی از جذاب ترین تجهیزات War بدل شده و برخی از جالب ترین معماهای بازی را خلق می کند. چنانچه شما Portal را بازی نکرده باشید احتمالاً این معماها برایتان بسیار منحصر به فرد جلوه می کنند.
همان طور که گفتم هر کدام از باس فایت های بازی نیز به نوبه خود یک معمای کوچک است که می تواند پیدا کردن نقطه ضعف آن باس، کاربرد آبجکتهای محیطی برای فلج کردن او یا ترکیبی از هر دو باشد.

معماهای Darksiders هم متنوعند و هم به اندازه کافی چالش برانگیز.
اما این سطح ارضا کنندگی بالای آن هاست که عامل اصلی جذابیت شان محسوب می شود، مسأله که مستقیماً از طراحی هوشمندانه آن ها نشأت می گیرد وحتی ساده ترین معماهای بازی نیز از آن بی بهره نیستند . تنها گله من از این بخش امکان وقوع برخی باگ های تصاوفی در معماهاست که می توانند این تجربه لذت بخش را به یک کابوس وحشتناک برای بازیباز بدل کنند. برخی از این باگ ها ممکن است به کلی بازی را قفل کرده و امکان پیش روی را از بازیباز بگیرند. یکی از این موارد برای خود من درحالی که ۱۸ ساعت در بازی پیش رفته بودم رخ داد و ذخیره خودکار معما در همان حالت مجبورم کرد بازی را کلاً از اول آغاز کنم!! (متأسفانه فایل ذخیره اضافی نداشتم.) هرچند وقوع چنین باگ هایی احتمالاً عمومیت نداشته و نادر است اما جهت پیشگیری از هرگونه فاجعه احتمالی به دوستانی که هنوز (Darksiders را تجربه نکرده اند توصیه می کنم حین گیم پلی مرتباً بازی را در اسلات های جداگانه ذخیره کننده و صرفاً به ذخیره خودکار باری اتکاء نداشته باشند تا در صورت بروز هرگونه اشکال اینچنینی بتوانند بازی را از محل ذخیره قبلی بارگذاری کنند.
عناصر نقش آفرینی هم در Darksiders حضور دارند اما نقششان آنقدر پررنگ نیست که بتوان این بازی را یک اکشن نقش آفرینی قلمداد کرد. شما می توانید ارواح دشمنان و قطعات یک سری آبجکت های خاص را برای خرید سلاح ها ، فنون جدید و انواع آیتم ها از والگریم بکار ببرید. در طول بازی تعداد زیادی قابلیت مکمل نیز برای سلاح ها بدست می آورید که با مجهز کردن هر کدام از آن ها در منوی استارت می توانید از مزیت هایشان مانند افزایش میزان ارواح دریافتی از دشمنان کشته شده یا پر شدن خودبخودی ردیف جادو با گذر زمان بهره مند شوید. علاوه بر این می توانید با پیدا کردن صندوق های مخفی تعداد اسلات های سلامتی و جاودی جنگ را افزایش دهید یا زره او را با یافتن ۱۰ قطعه Armorکامل کنید . ارتقای سلاح ها با کسب تجربه از طریق استفاده از آن ها نمونه دیگری از عناصر نقش آفرینی بازی است اما همان طور که گفته شد این عناصر نمی توانند بر عناصر ماجراجویی بازی غلبه کنند و به همین خاطر نمی توان Darksiders را یک اکشن نقش آفرینی نامید. علی رغم وجود برخی مشکلات نظیر مقدار بسیار زیادی Screen tearing گرافیک تکنیکی Darksiders در سطح خوبی قرار دارد. کیفیت بافت ها ، نورپردازی و مدل سازی ها در حد قابل قبولی هستند و بازی از فیزیک بسیار خوبی بهره می برد که در اثر آن قطعات آبجکت های تخریب پذیر موجود در محیط ها مثل ماشین های اسقاطی به زیبایی به اطراف پراکنده می شوند سرعت فریم فارغ از برخی و قفه ها (Hitching) روی نسخه X360 عمدتاً روان است و نوسانات آن نیز در حدی نیستند که به تجربه بازیباز لطمه جدی وارد کنند و به عنوان یک مشکل مطرح شوند.

اما این استیل هنری بازی است که نقطه قوت اصلی گرافیک آن محسوب می شود. طراحی شخصیت ها از فرشته ها گرفته تا شیاطین بسیار جالب است و در این میان اسب جنگ (Ruin) واقعاً می درخشد. هنگامی که در این اسب زیبا می تازد پاهای آتشینش شعله ور می شوند و از یال های سیاهش دود برمی خیزد. بازی از یک ترکیب رنگ غنی بهره می برد، برخی لوکیشن ها بسیار زیبا هستند و فضا سازی ها نیز حال وهوای پس از آخرالزمان را به خوبی منتقل می کنند.
جلوه های صوتی بسیار تیز و رسا هستند و موزیک واقعاً زیبای بازی نیز تجربه گشت و گذار در دنیای وسیع آن را خاطره انگیزتر می کند. از کار فوق العاده صدا پیشگان بازی (از جمله مارک همیل به جای Watcher ولیام ابرایان به جای War ( نیز نباید گذشت که انصافاً تحسین برانگیز است.
عنوانی که تا چندی پیش یک بازی تقلیدی از یک استودیوی تاره کار به نظر می رسید حالا یکی از بهترین اکشن های ماجراجویی این نسل است.Darksiders عناصر فراوانی را از بازی های دیگر وام گرفته اما درترکیب آنها با هم حتی از منابع الهامش نیز بهتر عمل کرده است. واقعاً عناوین معدودی را در نسل حاضر می توان یافت که این قدر ماهرانه و متوازن سه عنصر مبارزه ، جستجو و معما را در قالب گیم پلی خود اجراکرده باشند. اکشن جذاب، تجربه بسیار لذت بخش جستجو در یک دنیای باز، معماهای هوشمندانه و ارضاء کننده، تغییر مداوم روند بازی با معرفی ابزار و قابلیت های جدید و متنوع ، ۱۵ تا ۲۰ ساعت گیم پلی مفید در مقایسه با بازی های اکثراً کوتاه این نسل، ارزش تکرار بالا پس از اتمام بازی برای پیدا کردن همه آیتم های مخفی و…همه و همه از این عنوان یک اکشن ماجراجویی خاطره انگیز می سازند. پس مبادا ظاهر این بازی شما را فریب دهد؛ Darksiders تجربه متفاوتی است که باید آن را بازی کنید تا به ارزش هایش پی ببرید.
منبع: پی سی یوزر

در صورت وجود پسورد در فایل های دانلود شده پسورد مورد نظر : www.p30user.com

سایت جالبی به نظر میاد.



تبلیغات

آخرین ارسال ها

دانلود سریع نرم افزار ها

تبلیغات متنی

رتبه سایت ما

با عضویت در خبرنامه ی ما از آخرین مطالب ما در ایمیل خود با خبر شوید